اعتباربخشی​

از آنجا
كه ماموريت اصلي بيمارستان ارائه مراقبت و درمان به هنگام و ايمن و اثر بخش است و
برابر سياست هاي بالا دستي نظام سلامت از سوي وزارت متبوع بر اين اساس ارزشيابي
شده و حصول نمره ارزشيابي مناسب در نظام اقتصادي بيمارستان تاكيد به سزاداشته و  همچنين بيانگر مسئوليت اجتماعي بيمارستان است كه
روح اصلي آن ايمني بيمار است .اعتبار بخشي به عنوان يكي از معتبر ترين و شناخته
شده ترين روشهاي ارزيابي نظام مند مراكز ارائه خدمات سلامت زمينه پيوند مديريت
ارشد با ارائه خدمات درماني با كيفيت و ايمن را به شيوه علمي و روز آمد فراهم مي
آورد .اعتبار بخشي فرآيندي است كه در آن سازمان اعتبار سنج بر اساس معيار هاي
استاندارد درجه اعتبار و رسميت را به منظور حصول توانايي انجام خدمات خدمات خاصي
به يك بيمارستان اعطا مي كند .

تيم
همراه با ارزيابي سيستماتيك مراكز ارائه خدمات سلامت با استاندارد ها منجر به
بهبود مستمر كيفيت كه در آن ايمني كاركنان و بيماران مطمح نظر قرارداد با راهبرد
هاي عملياتي در كوتاه ترين زمان ممكن مي تواند 
كارنامه اعتبار بخشي هر قسمت را در يك پيش ارزيابي فرا روي مديران مراكز
درماني قرار دهد تا جايي كه توانمند سازي بخش هاي درون واحد هاي درماني به سطح خود
ارزيابي مستمر رسيده و اقدامات اصلاحي و برنامه هاي بهبود كيفيت را راسا با
هماهنگي مديران ارشد به انجام برسانند . تدوين كارنامه اعتبار بخشي  با مشاورت تيم همراه  مي تواند براي هر قسمت ارائه شودو راهبرد آينده
واحد هاي مركز درماني را جهت حصول نمره مطلوب 
در اعتبار بخشي نهايي توسط وزارت متبوع فراهم نمايد .

(سروران گرامی در صورت نیاز با شماره 421 12 12  0912  تماس حاصل نموده و یا در برنامه واتساپ پیام

ارسال بفرمایید؛ در خدمتتان خواهیم بود)